Vedoucí školní jídelny: Michaela Holá
Odhlašování a přihlašování obědů: v době od 8:00 do 10:00 den předem
Doba výdeje pokrmů
Platba za školní stravování:
- osobně u vedoucí školní jídelny
- převodem na účet, číslo účtu 78-7770600207/0100
VYÚČTOVÁNÍ STRÁVNÍKŮ, KTEŘÍ PLATÍ OBĚDY NA ÚČET, BUDE PROVEDENO K 30.06.
PŘEPLATKY BUDOU VRÁCENY NA ÚČET PLÁTCE.
Nárok na odebrání školních obědů žáků ZŠ a dětí MŠ:
Školní jídelna zabezpečuje hmotnou péči o žáky po dobu jejich pobytu ve školském zařízení podle školského zákona č.561/2004 Sb., §122 odst. 2. Tedy žák má nárok na školní stravování pouze po dobu pobytu ve škole. V případě nepřítomnosti žáka ZŠ a dítěte MŠ (nemoc apod.) má žák (dítě) nárok na odebrání školní stravy za dotovanou cenu pouze první den nepřítomnosti. Pokud dojde k porušení - odebrání obědů v době nepřítomnosti v další dny, jsou zákonní zástupci žáka (dítěte) povinni uhradit doplatek do plné výše. Toto rozhodnutí je dáno na základě vyhlášky o školním stravování č. 2005/107 Sb. a na základě školského zákona č. 561/2004 Sb. o nároku na poskytnutí školního stravování.
Při vstupu do budovy použijí cizí strávníci vedlejší vchod do budovy, oddělený od vchodu školních dětí a zaměstnanců.
Prodej stravenek probíhá od 25. předcházejícího měsíce v kanceláři vedoucí ŠJ.
Pokud si strávník oběd včas neodhlásí, je možno si ho
vyzvednout do jídlonosiče, a to do 13.15 hodin, jinak oběd propadá.
Prosíme, aby se strávníci chovali ve školní jídelně slušně, udržovali
pořádek a svým chováním nenarušovali estetiku stravování.
Vaše připomínky nebo návrhy ke zlepšení stravování můžete sdělit
písemně nebo osobně vedoucí ŠJ nebo vedení školy.